wtorek, 11 lutego 2014

Z przeprosinami

W imieniu całej grupy chciałabym przeprosić wszystkich naszych Czytelników za tak długie opóźnienie w publikacji. Wynika to z problemów tymczasowych zaistniałych w grupie. Nasza Dess (beta) skupia teraz swoją całą uwagę na kolokwiach, grafik (Eha) ma problemy z łączem, Naru popsuł się laptop i nie ma na czym pracować, a ja , Sasu mam teraz na głowie szkolenia z pracy.
Proszę się jednak nie obawiać, ponieważ wraz z powrotem grafika i bety pojawi się bardzo dużo zaległych a także nowych dj na stronie:

*(co najmniej 3 doujinshi czekają na końcową edycję i publikację)
*(4 doujinshi oczekują na korektę)
*(6 doujinshi jest w trakcie tłumaczenia) - przy czym na 5 tłumaczy pracuje obecnie 2, tylko dlatego, że nasz edytor i grafik ma już na obecną chwilę 7 dj do obrobienia, dlatego nie chcemy dodawać Ehie jeszcze więcej roboty, dopóki zaległe projekty nie pojawią się na stronie.

Proszę również nie sugerować się planowanymi doujinshi w dakładce Planowane, gdyż plan uległ radykalnej zmianie i pojawią się tytuły, których tam w ogóle nie ma. Zakładka zostanie zaktualizowana jeszcze w tym tygodniu.

I jeszcze informacyjnie dodam, że dzięki naszej Fran możemy podzielić się z Wami tłumaczeniami dotąd niepublikowanymi w sieci - z japońskiego! :)
Tytułów Naru zdradzać nie będę, zrobi Wam niespodziankę, natomiast uchylić mogę rąbka tajemnicy ze swojej skarbnicy, ponieważ jestem w trakcie tłumaczenia antologii "Time Line" oraz kultowego "Tsubaki" autorstwa Senjyo-Yatai.

Popędzę troszkę nasz team i postaramy się opublikować coś w tym tygodniu.

Pozdrawiam w imieniu SM,

Sasu



6 komentarzy:

  1. Jeszcze troszkę wytrzymamy, w końcu admini też ludzie ;)
    Dess: Trzymam kciuki za kolo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No aż się wypowiem po raz pierwszy publicznie:) A wszystko z okazji tego, że tłumaczycie "Time Line", które całkiem niedawno odkryłam i nawet chciałam dla jaj przetłumaczyć po swojemu w stylu "i czego sam taszczysz tę torbę, pomogę ci łazęgo" xD

    No tom powiedziała co chciała - raduje się me serducho na wieść o TL i mam cichą nadzieję zobaczyć coś jeszcze autorstwa ukochanej emi <3
    Powodzenia ze wszystkim dla całej ekipy;) eQ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A cóż to za randomowy avatar? Myślałam, że będę bezbarwna...

      Usuń
    2. Eha coś pokombinowała na stronie z avami, ja nic nie wiem, zapracowana jestem haha.

      TL całe szczęście dostało się mnie, więc dołożę z Dess wszelkich starań żeby było cudnie :>

      Od rankai w drugiej kolejności planuję tłumaczyć Omoide Fubuki, także zobaczymy :)

      Usuń
  3. A co z "Ao no Nagi"? Bo swego czasu było dość długo w "planowanych", a potem tak po prostu zniknęło :'(

    Och, tak, cudownie:] Do pełni szczęścia brakuje mi chyba tylko "Intranetu" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bardzo dobre pytanie! Sama chciałabym wiedzieć, trzeba jakoś skutecznie popędzić Sasutarda :D

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!