czwartek, 12 grudnia 2013

[Rokka] Yuuten wa Gozen Niji (NarutoxSasuke)


Podczas pewnej długoterminowej misji Sasuke zakrada się nocą do Naruto w jednym tylko celu - by zaspokoić swoje i kolegi żądze. Przed świtem odchodzi bez słowa wyjaśnienia, a za dnia zachowuje się, jakby nic się nie stało. Sytuacja się powtarza, dlatego Naruto zaczyna intensywnie się zastanawiać, jakie jest sedno tej nietypowej sprawy.

Yuuten wa Gozen Niji


Fusion Point at 2AM
Autor: Rokka
Pairing: NaruSasu
Gatunek: Yaoi
Hasło: yuuten2am


Witajcie!
Chciałabym gorąco podziękować za Wasze komentarze pod ostatnim postem, bardzo się cieszymy, że tyle nowych osób się odezwało. Chciałyśmy sprawdzić, ilu z Was jest w stanie zostawić po sobie ślad nie widząc odpowiedzi członków grupy, ale obiecujemy, że przy kolejnych będziemy skrupulatnie odpowiadać na Wasze opinie i spostrzeżenia :) Także przy najbliższych publikacjach wyłonimy w końcu najczęściej udzielającego się komentatora i zaprosimy go do wyboru doujinshi, które będzie opublikowane w krótkim czasie po zamówieniu.
Co do poprzedniego tytułu, zauważyłam, że większość z Was pisała komentarze w stylu "Nie podoba mi się ten doujin i w ogóle o co chodzi?", cóż, zgadzamy się z Wami w stu procentach, haha. Też nie wiemy, o co chodzi, myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłoby zapytanie samej autorki dzieła :D
Przedstawiając Wam dzisiejsze doujinshi - jest to pierwsza publikacja na blogu, przy której pomagała nam nasza nowa członkini - Fran. Migusiem przetłumaczyła to na angielski, a my migusiem na polski, także dj jest stosunkowo świeży, bo już z tego roku :)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba, enjoy!


T
TJ
C
B
E
DOWNLOAD/ONLINE

download online w osobnym oknie

18 komentarzy:

  1. Jej! Naprawdę przyjemny i fajny ten dj. Rokka, Rokka... Czy ja znam jakieś inne prace tej autorki? Jeśli tak, to jestem tego nieświadoma!
    Tak więc pięknie dziękuję cudownej ♥ Fran, no i tobie Naru; za udostępnienie i przetłumaczenie nam tego tytułu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie to nostalogiczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótkie, podobało mi się. W pewnym momencie myślałam, że skończy się smutno, później, że skończy się jakimś nie dopowiedzeniem, ale pozytywnie się rozczarowałam. Osobiście wolę historie, wesołe.

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta historia zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu. Kreska z serii tych, które podobają mi się najbardziej, więc przyjemnie się czytało i podziwiało postaci. Jedyne co mnie rozczarowało, to długość. Oglądam, oglądam, oglądam, patrzę i co? Koniec? Już? Ale jak to? Tym samym pozostał lekki niedosyt.
    Oby więcej takich pozycji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie większość miała niedosyt, łącznie ze mną jako tłumaczem :D

      Usuń
  5. Zajebiste :D
    Chociaż ja bym tam jeszcze parę stron dodała :P

    OdpowiedzUsuń
  6. I to jest to co tygryski lubią najbardziej:). Wszyscy wiemy o co chodzi, a nie tak jak w poprzednim. Kreska ładna, a zwłaszcza oczyska Naruto:D. Historia wyjątkowo oddaje ich charakterki. Szkoda, że taka krótka. nie mogę się doczekać dłuższych publikacji. Czekam na więcej, oby jak najszybciej się pojawiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłuższe także będą, ale jak łatwo się domyślić, te krótsze łatwiej opublikować :D
      Racja, oczy Naruto ciekawie zostały ujęte :]

      Usuń
  7. Dobreee! :D
    Aż ciężko mi napisać cokolwiek, bo gdy się krytykuje to słowa same lecą, a gdy podoba się wszystko (od kreski, tłumaczenia do historii, bohaterów) to mój mózg odmawia posłuszeństwa i nic nie dają moje groźby i prośby, aby zostawić po sobie jakiś konkretny komentarz :D. No, ja tak mam, heh. To naprawdę dobre doujinshi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, rozumiem, że komentarz wtedy ma moc, kiedy krytykuje, tak?? :D
      Cieszę się, że doujinshi wszystkim, a przynajmniej większości przypadł do gustu.

      Usuń
  8. Hmm. W sumie jakoś wcześniej tu nie zaglądałam, sama nie wiem czemu.. Niemniej jednak powiem, że to pierwsze co przejrzałam. Moje odczucia?

    Nostalgia nostalgia, drugie dno się też znajdzie. To było takie.. ciekawe? Wciągające? Z pewnością można by objąć sam pomysł i kreację, refleksją. Niedosyt jest, no, ale cóż.

    Podobało mi się, tyle. Nie umiem wykrzesać z siebie adekwatnych określeń, a coś typu "fajne".. nie, no nie zniżyłabym sie do tego poziomu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie ma. Jestem zdruzgotana.

    OdpowiedzUsuń
  10. WHAAAAAAAATT????!! O_O Brakuje mi tu końcówki xD Potrzebuję jeszcze kilku stron! xD
    Ah~~ Odważyłam się w końcu skomentować. Dziękuję bardzo za wszystkie tłumaczenia! Miło wiedzieć, że jest polska strona która tłumaczy DJ z Naruto. Kocham Was! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. omg, where I can read it in english? the link is broken, I think!

    OdpowiedzUsuń
  12. omg, where I can read it in english? the link is broken, I think!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's here:
      http://kat-mikarin.tumblr.com/post/69455293869/fran-dattebayo-fusion-point-at-2am

      Thanks for telling us. ;)

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!