środa, 12 lutego 2014

[Natsu Gakuhou] Personal Space Invading Distance (SasukexNaruto)


Zastajemy Naruto i Sasuke w szkole uczących się do egzaminu. Naruto zaabsorbowany nauką nie zauważył, jak przyjaciel zbliżył się do niego na zbyt niebezpieczną, według blondyna, odległość. Sasuke nie widzi żadnego problemu, jednak Naruto dokucza pewna niewygodna słabość do kolegi...

Personal Space Invading Distance


GuruGuru Revolution: SasuNaru Special vol. 1
Autor: Natsu Gakuhou
Pairing: SasuNaru
Gatunek: Slash
Hasło: natsupl

Nooo tooo przed grubszym uploadem zaserwuję Wam, Drodzy Czytelnicy, takie oto krótkie doujinshi. Wybaczcie, że post jest niekompletny, ale boli mnie, że każemy Wam tak długo czekać, a ten tytuł mam przetłumaczony już od dawna. Nie wytrzymałam, więc wrzucam w dość surowej formie :] Mam nadzieję, że na dniach nasz grafik dopieści ową aktualkę.
Grunt, że download jest, w związku z czym wszystkich zapraszam do pobierania :)






DOWNLOAD





download


3 komentarze:

  1. Mam wrażenie, że już gdzieś to dojunshi widziałam. Wcześniej dałabym sobie rękę uciąć, że było już u Was, ale skoro publikujecie teraz, to muszę się mylić.
    Słodkie. Tak słodkie, że ciastka, które pół godziny temu jadłam to nic w porównaniu z tym. Ale jest fajne. Naruto jest zabawny w tym unikaniu Sasuke, a Uchiha w dobieraniu się do blondyna. Heh, oj długa droga jeszcze przed nim, jeśli chce omotać Uzumakiego (tym bardziej, że będzie chciał go uciszyć :D).

    Co z nagrodą dla najwytrwalszych oceniających? Jestem piekielnie ciekawa jaki jest wybór mang :D.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!