środa, 2 września 2015

[Rokka] Happiness Family (NarutoxSasuke + Menma)


Naruto jest zapracowanym człowiekiem, ale równocześnie szczęśliwym mężem Sasuke i ojcem uroczego Menmy.

Happiness Family


Autor: Rokka
Pairing: NaruSasu
Gatunek: Slash


Dobry wieczór,
Dawno się nie widzieliśmy... A czyja to wina? Tylko i wyłącznie nasza - leniwych tłumaczek. Trzeba się poważnie zastanowić nad zmianą nazwy grupy, bo być może faktycznie ciąży nad nią jakaś klątwa, ojojoj...
I z miejsca padam do stóp Rosalie ze szczerymi przeprosinami, bo nie dość, że każę Jej tak długo czekać, to jeszcze zamiast Intranet wrzucam krótkiego doujina o czymś zupełnie innym... Lecz uwierz mi, kochana, nie chcę, by brzmiało to jak wymówki, ale robiłam miliony podejść do tamtego nieszczęsnego doujinshi, ale ono chyba zwyczajnie mnie nie lubi! Bo nie pozwala się przetłumaczyć, za każdy razem miałam z nim spory problem, od nienadających się do niczego skanów zaczynając, a na zepsutym komputerze kończąc. Więc... przepraszam bardzo. I mam nadzieję, że w końcu zrealizuję ten projekt.
Co do samego tytułu to tylko ostrzegam, że nie każdemu może przypaść do gustu, zwłaszcza fanom MĘSKIEGO SASUKE. Ale wyszło, jak wyszło...
Bawcie się dobrze. :)




T
C
B
E
DOWNLOAD | ONLINE

download online w osobnym oknie 

8 komentarzy:

  1. 0 komentarzy?! Naprawdę?! Smutkuje : (
    Z takim przyjęciem to dziewczyny napewno nie będą nas częstować swoimi zdobyczami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ojej! Nie godzi się tak! Faktycznie przyjęcie nie było zbyt ciepłe, ani jakieś super, no, na pewno nie takie, jakie powinno być, bo… nie było go w ogóle. Cóż… NADROBI SIĘ. Albo to się wytnie. ;)

    Ogólnie na „Happiness family” trafiłam kiedyś, dawno temu, oczywiście zupełnie przypadkowo w internetach, na jutubcu, jeśli mam być szczera. I sama historia podbiła moje serducho, zwłaszcza że tam były ucięte skany i tak jakby nie miałam tego zaszczytu, aby zobaczyć Saske w obcasach. xD

    Wracając jednak do samej historii: MENMA. Oboże, Menma. <3 <3 <3 Uwielbiam Menmę. Bardzo uwielbiam. Tak jakby dzieci nie znoszę, ale tutaj Menma jest taki uroczy i kochany, że ojej, rozpływam się. <3 A jak Menma, to i zaraz za nim Naruto. Ten Naruto mnie po prostu rozwala, dosłownie. xD Począwszy od jego narażania się na śmierć z rąk Saske (albo nażerania, jak kto woli), poprzez obsesję na punkcie własnego dziecka, a skończywszy na jeszcze większej obsesji na punkcie swojego kochanego małżonka/żony(xD)? Tylko Sasuke mi tutaj szkoda, bo faktycznie ucierpiał tutaj i to bardzo, ale chociaż przywalił Naruto z Chidori. <3

    Za bardzo nie wiem, co mogłabym napisać jeszcze o samym doujinshi. Menma bardzo na plus, Naruto też, tylko Saske… no, Sasuke mógłby być bardziej jak Sasuke, to wtedy byłoby idealnie. Ale że nie można mieć wszystkiego, co by się chciało, to bierę też i tę wersję. A NAJBARDZIEJ, NAJSZCZERZEJ i NAJWIERNIEJ bierę wersję Sasuke z obcasami. xD I wiem, że nie tylko ja i że nie tylko moje serce podbił Saske w takim wydaniu.

    W każdym razie należą się jeszcze gratulacje tłumaczce, bo to jednak nie takie „hop siup” wziąć doujina i go przetłumaczyć. Tak więc nie pozostaje nic innego, jak tylko docenić tę pracę i cieszyć się, że jest ktoś, komu chce się poświęcić wolny czas i chęci na tłumaczenie. OBY TAK DALEJ. <3 <3 <3

    Łapcie wena, bo akurat go nigdy za wiele i dzielnie walczcie dalej. Bo warto. Zdecydowanie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie coś nowego!!! Zaglądam, bez większych nadziei, a tu taka niespodzianka xD Doujinshi jest lekkie i zabawne, autorka ma bardzo ładną kreskę. Sasuke wprawdzie mało męski, ale wynagradza to przeuroczy Menma xD Mam nadzieję że udało wam się przełamać impas i wkrótce znów się coś pojawi. Tak więc życzę Wam weny oraz motywacji do pracy. Pozdrawiam serdecznie cały zespół!

    OdpowiedzUsuń
  4. witam

    Nie wiem czemu są problemy z dodaniem anonimowego komentarza.
    W każdy razie cieszę się, jednak również mam problemy ze ściągnięciem dj a i online nie idzie obejrzeć.

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że to tylko fikcja, ale ciekawi mnie jakim cudem w normalnym świecie Menma ma cechy i Sasuke i Naruto. Nie ogarniam i coś mi się wydaje, że wcale nie chcę ogarniać ;)
    Mimo tego, że Sasuke miał tu kobiecą rolę, to nie uważam, że przez to przestał być draniem. Celibat przez miesiąc? Uzumaki się załamał :D.
    Mi się podobało. Lekkie, czytało się szybko i przyjemnie.
    A co do tego, że nie ma jeszcze tego, co wybrałam, to poczekam ;) . Tyle już się naczekałam, to i by jeszcze trochę poczekać różnicy mi nie zrobi. Ale tylko trochę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Jak myślisz dlaczego go poślubiłem" , " chce do domu (...) i polizać sasuke"

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam po angielsku, ale to jednak nie to samo co po polsku. Dziękuję za waszą pracę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę przeczytać żadnego dj bo nie odbierają po pobraniu zwłaszcza z tego programu

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!