piątek, 22 listopada 2013

[Shunshokankai] Underwater (KakashixHayate)


Gekkou Hayate wraca poraniony z ciężkiej misji obwiniając się za jeszcze cięższy stan swojego przyjaciela. Bierze kilka dni wolnego wmawiając wszystkim dookoła, by się nie martwili, jednak Kakashi nie jest przekonany. 

Underwater


Autor: Shunshokankai
Pairing: KakaHaya
Gatunek:  Yaoi
Hasło: uwater


Pierwszy doujinshi tego paringu na naszych stronach autorstwa Minazuki Akiry. Mamy w planach jeszcze kilka prac tej autorki, mam nadzieje że wam się spodoba.
Naprawdę bardzo przyjemnie mi się edytowało/czyściło/czytało ten tytuł.
A co wy sądzicie o tym paringu? 

Zapodam może jeszcze krótką pomocną notkę dla użytkowników anonimowych, oraz nowych odwiedzających.




T
C
B
E
DOWNLOAD | ONLINE

download online w osobnym oknie 

3 komentarze:

  1. Czemu nie mogę ściągnąć na mediafire? Każą mi tam się zalogować. Ale ja nie chcę ani się logować ani tym bardziej stworzyć sobie konto (za dużo mam ich pozakładanych i nie wiem co gdzie jest). Dałoby się coś z tym zrobić czy to ja wykazałam się głupotą i to można w łatwy sposób obejść?
    A co do doujinshi, to nie zaczaiłam na początku kim u licha jest Hayate. Myślałam, że się pomyliłyście i chodziło Wam o Hatake ale sprawdziłam i okazało się, że jest to zupełnie inna postać, którą słabo kojarzę. I pomyślałam sobie, że czemu by nie? W końcu Kakashi nie musi być tylko z Iruką (bo innych par nie trawię ;) ).
    Kreska od razu mi się spodobała. Lubie, gdy wszystko jest jasne, przejrzyste, nie ma za dużo cieniowania a postacie nie są karykaturalne. Czcionka również fajna. Lubię, gdy duże litery mają kształt małych :)
    A co do doujinshi, toooo jestem mile zaskoczona, bo mi się spodobało. Chyba podświadomie czekałam na coś poważnego, ciężkiego. Po przeczytaniu Waszej ostatniej pozycji sądziłam, że kończy Wam sie zapas i tłumaczycie wszystko co sie da, tylko aby nie było zastoju na blogu. Później pomyślałam, że przecież gusta są różne. To, co mi się nie podoba niekoniecznie może się nie podobać innym. Ale po przeczytaniu Underwater widzę, że w sumie chcecie każdego zadowolić. Bo na Waszym blogu można znaleźć i komedię, i głupiutką opowiastkę i coś, co da do myślenia.
    Co jak co, ale coraz bardziej lubię tu zaglądać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Romeo, na początku serdecznie ci dziękuję za twój komentarz; bardzo cieszy:)
      Osobiście uważam że to dość interesujący paring, ładnie przedstawiony przez autorkę nie tylko w tym konkretnym doujinshi. Mam nadzieje że przed nowym rokiem uda nam się wstawić jeszcze jakieś KakaHayate.

      Najśmieszniejsze jest to że jeszcze zanim pojawił się twój komentarz, Naru mi napisała, że ostatnie wpisy na naszym blogu sugerują iż kończą nam się zasoby ;)
      Oświadczam wam wszem i wobec, Nic Bardziej Mylnego! ;)

      Co do MF: problemy wynikają ze zmian które następują w mediafire, mam nadzieje w przyszłości nie będzie już takich problemów.

      Usuń
  2. :D kreska ładna... Ale wolałabym bardziej rozbudowane DJ. nie mam nic przeciwko takim klimatom, ale zazwyczaj potem odczuwam niedosyt. Za szybko się to wszystko skończyło.

    Paring bardzo ciekawy. Nie mam nic przeciwko czemuś nowemu, a ci dwaj panowie razem wypadli bardzo pozytywnie. :D

    DJ bardzo mi się podobał.
    Trafia wprost w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!