czwartek, 27 grudnia 2012

[AnauchihaD] Forbidden Love roz. 2 (SasukexNaruto)


Naruto zmęczony ciągłymi krępującymi spotkaniami z Sasuke, daje mu do zrozumienia, że nie chce go już więcej widzieć. Tymczasem pobliski gang planuje atak na blondyna...

Forbidden Love 2


Autor: AnauchihaD
Pairing: SasuNaru/NaruSaku
Gatunek: Shounen-ai/Szkolne
Hasło: forlove2

Aaaaa... PSIIIKPSIAMAĆ!
Obiecałam, że będzie fala doujinshi po 16 grudnia, ale nie spodziewałam się, że najdzie mnie jeszcze więcej obowiązków niż przed ostatnimi zajęciami w tym roku... Ehh, przepraszam.
Mam nadzieję, że miło spędziliście święta. Ja tymczasem z trzydziestoośmio stopniową gorączką zapraszam do czytania. Uh, nawet mój organizm przeciwko mnie.


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

8 komentarzy:

  1. No cóż zdarza się, tylko trochę sprzeczne z nickiem takie rzucanie słów na wiatr XD. W każdym bądź razie dziękuję za rozdzialik i może by tak na sylwestra dać więcej? Byłoby miło :)
    Pozdrawiam, Zainspirowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Naru, Moje Uwielbienie!
    Co prawda po czasie, ale cos upichcilyscie. Ciebie tez dopadla choroba? Ja z katarem do roboty chodze, nie ma zmiluj. I jeszcze zmuszaja mnie do pracowania w swieta i Sylwestea! :( zrob mi prezent noworoczny i dodaj cos pikantnego :D

    Zbieraj sie tam na prosta, bo fani spragnieni sa goracych nieprzyzwoitosci! Jak wroce... To im dowale hardcore'a ]:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, Sasu, Skarbeńku, chciałabym, jakże bym chciała... Ale dopadła nieszczęsna grypa, siedzę z 38.5 stopniami gorączki i ledwo kontaktuję, robię co w mojej mocy, ale zwyczajnie nic dobrego z tej pracy nie wychodzi, zwłaszcza jak się kicha co dwie sekundy, a ręce ma się zajęte chusteczkami...

      Usuń
  3. Nie wytrzymałam. Sądziłam, że dam radę poczekać aż wszytko opublikujesz, ale ciekawość i tęsknota za sasunaru mnie zżerała.
    Część pierwsza:
    Pierwsza strona a Sasuke już z takimi rewelacjami wyskakuje? Uch, już się boję co będzie dalej...
    Naruto, gdy nie robi tych swoich debilnych min, jest nawet fajnym ciachem. Nie dziwne, że Sasuke wpadł w oko. Ale Uchiha też nie lepszy :D Hehe, czasem ma taka mine jak jakis cichy, czajacy sie morderca. Tak stoi i sie gapi.
    Doczytałam do pocałunku Uzumakiego z Sakurą. Nie wydaje ci się, że śmierdzi to jakimś melodramatem rodem z tasiemców? Denerwuje mnie to. Czytając myśli Naruto, widząc zachowanie Sasuke (jak zwiał widząc pocałunek a potem Uzumaki go gdzieś tam znalazł - pobieżnie przeleciałam po stronach) to mnie wykrzywia.
    Ajjjj, zawiodłam się. Sądziłam, że wreszcie nakarmię mój głód sasunarowy, ale tylko pozostał mi nieprzyjemny posmak.
    Czekam w takim razie na coś bardziej poważniejszego, gdzie Uchiha będzie się zachowywał jak ogier, a Uzumaki jak płochliwa sarna, wpadająca w sidła tego oto ogiera :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    6romeo9

    PS. Znów nie chce publikować mojego komentarza jako 6r9. Co, kurde, znów sie dzieje....

    OdpowiedzUsuń
  4. Najserdeczniejsze życzenia szczęścia, zdrowia
    oraz wszelkiej pomyślności w Nowym 2013 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z góry przepraszam za tak długie niekomentowanie, sesja w toku, więc najlepiej się znajduje czas na takie rzeczy jak czytanie doujinów ;D cieszę się widząc, że nadal tak ciężko pracujecie i tyle nowych wyszło~ Swoją drogą czytając poprzednie notki, to 'kiedyś' dotyczące podzielenia się resztą doujinów niejakiej Mikayli nastąpi szybko :D
    co do tego doujina, strasznie mi żal Sasuke. Kreska może i amatorska, ale co nie znaczy, że jest zła, autorka przynajmniej umie rysować, a nie naśladuje kadry z originalnej mangi, jak wiele nowicjuszy ;D Czemu to się musiało takim cliffhangerem skończyć... dzięki wielkie i wszystkiego dobrego w nowym roku dla całej ekipy( tak, wiem, jestem super spóźniona... ).btw. nie myślałyście, aby założyć tumblra dla grupy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłaś w końcu ślad po sobie zostawić. :D Tak, też uważam, że posiadanie własnego stylu sprawia, że wychodzi to o wiele lepiej, bo przy próbie naśladowania oryginału wychodzi to kanciaste i pezpłciowe xD
      Co do tumblra dla grupy... Wiesz, ani razu nie przyszło nam to do głowy, ale powiem Ci, że pomysł jest niezły. Jak będzie więcej czasu i Sasutard będzie lepiej dostępna to obgadamy sobie, co z tym zrobić :]

      Usuń
  6. Witam. Chciałam się spytać, dlaczego nie działa link do pobrania? :c Można to naprawić? Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!