środa, 22 maja 2013

[10-Rankai] A Wish (SasukexNaruto)


Naruto i Sasuke wybrali się na przechadzkę po... liniach wysokiego napięcia, by wspólnie podziwiać Noc Spadajacych Gwiazd. Naruto stara się nie dać po sobie poznać, że wypowiada w myślach życzenie, śledząc gwiazdy, jednak przyjaciel natychmmiast poznaje jego tor myślenia. Sprawy obierają taki obrót, jakiego Naruto z pewnością by się nie spodziewał.

A Wish


Autor: 10-Rankai
Pairing: SasuNaru
Gatunek: Slash/Miniaturka
Download: mediafire
Hasło: negairankai
 

Heh, dość długi opis mi wyszedł jak na miniaturkę... Mam nadzieję, że niczego nie przekręciłam. Wstawiam doujin, by zapełnić nieco lukę przed kolejną publikacją... która miniaturką nie będzie ;)
Doujinshi starałam się zrozumieć całym sercem, ale wiecie jak bywa... Nadal nie potrafię rozszyfrować, CO TO było za życzenie Naruto... Bo rozwiązanie sprawy przez Sasuke za wiele nie wyjaśnia. Sami zobaczcie, może będziecie mieli jakieś pomysły? :)
poradzą?


T
C
B
E
DOWNLOAD

download

13 komentarzy:

  1. Jest klimatycznie, jest kreska 10-rankai, jest bosko, strasznie mi się podobała ta miniatura; ) Naru, piękne dzięki!
    Drakonidy, Giacobinidy, spełnijcie życzenie Naruto ; ) hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie było moje zdziwienie, gdy weszłam na strone a tu nowość i to nawet nie dj, ktorego wzoraj czysciłam xD
    Oczywiście samo to, że to Emi to już daje mu +10 do zajebistości, ale dam mu jeszcze kilka punktów za to, że mi się podobał xD (tylko sasuke był jakis taki nie-saskowy)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajneee : ) Nareszcie coś, co mi się zupełnie spodobało i nie mam się do czego przyczepić. Ha, nawet się czegoś nauczyłam! :D Matko, mam te dwadzieścia parę lat na karku, a do tej pory nie wiedziałam, że Słońce pisze się z dużej litery. Zawsze myślałam, że z małej. Serio. Ale ze mnie czub. Nie dziwne, że beta zawsze mi marudzi gdy odsyła rozdział pisząc jakie to ja byki potrafię zrobić, heh ; )
    Hm, co chciał Naruto... pewnie Sasuke. Ale że co niby Uchiha miałby zrobić? Pocałować, tak jak było to w doujinshi, wyznać uczucia Uzumakiemu, pójść z nim na randkę... nie wiem, nie wiem.
    Heh, i jaki Sasuke gaduła! Więcej paplał niż blondyn! Z jednej strony fakt, Naru nie był w humorze więc jego paplanina zmniejszyła natężenie a Sasuke widząc stan kolegi z grupy/przyjaciela/kochanka(?) nie mógł być na to nieobojętnym.
    Fajne, fajne : ) 7/10 bo nie było humoru i czułostek, ale reszta rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Yaay prosto krótko i na temat :D
    Lubie takie!!

    Wiekie dzieki za tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej orientujecie się może dlaczego w pewnej ilości mang jest taka niedorobiona cenzura? nie sądzę żeby to było robione przez autora ,więc czemu któraś grupa robiąca skany tak bez sensu cenzuruje?
    pozdrawiam Milo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Cię zawieść, gdyż cała ta cenzura to dziwne prawo w Japonii, a jako że większość doujinshi stamtąd pochodzi to to trzeba się z tym pogodzić... Ta cenzura jest tam od samego początku, grupy skanlacyjne tego nie edytują. Pewnie, że owa cenzura jest bzdurna, bo i tak właściwie wszystko widać... Ale kto tu Azjatów zrozumie :D A dlaczego przy niektórych tytułach nie ma tej cenzury to... Może dlatego, że tomiki nie zostały wydane? Nie wiem...
      Oczywiście mogę się mylić, jeśli ktoś wie lepiej to niech mnie poprawi :P

      Usuń
  6. Ahh! Wreszcie nowy tomik do kolekcji.
    Rzeczywiście było krótkie i takie, mogłoby się wydawać, niedopracowane ale tylko na pierwszy rzut oka. Kiedy bliżej się przyjrzeć, nie potrzeba tutaj nic dodawać ani dopisywać, bo wszystko jest napisane.
    Trzeba jedynie umieć czytać między wierszami...
    Przyznam, że Sasuke troszkę mnie zaskoczył tym swoim poematem, ale wiecie co Wam powiem? Jeśli ktoś tutaj czyta mangę Naruto, powiem tylko tyle...
    Sasuke już mnie niczym nie zadziwi. No...
    Chyba, że ktoś wymyśli dj. kiedy Uchiha przebrany za klauna występuje na scenie, bawiąc tym samym Naruto i dzieci, po czym na zapleczu bawią się razem, już bez widowni... (Boshhh... O czym ja myślę?! Za dużo głupich anime... "Gintama" się kłania, hehe)
    Wracając do tego tytułu, podobał mi się. Nie był jakiś SUPER choć daje czytelnikowi do myślenia i za samo to, ma u mnie już duży plus. Dużo ciekawsze czyta się tytuły, gdzie niekiedy uczucia zostają przysłonięte małą chmurką niewiadomej, jak tutaj.
    Mogę więc śmiało ogłosić tę pozycję jedną z moich lubianych na tej stronie.
    Ciekawe tylko, jakież to życzenie jeszcze zostało tej nocy przez Sasuke spełnione... hehe :P
    Dziękuję za tłumaczenie i jak zwykle...
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma jak kolejna porcja do poczytania i pooglądania dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda taka porcja to jak balsam na nasze niewyżyte, spragnione, "znarutosaskowione" dusze! Pamiętaj, co mi kiedyś powiedziałaś, Narutard...
      "Będziemy wstawiać Dj do końca świata i jeden dzień dłużej".
      Trzymam za słowo i czekam no nowe przystawki i desery z chłopcami w daniu głównym.
      Mniam... (^_^)

      Usuń
  8. Uwielbiam Wasz nagłówek. Mogłabym na niego patrzeć, patrzeć i jeszcze raz patrzeć :)Świetna robota. W sumie chciałam o tym napisać pod nową pozycją, ale że z Wami nic nie wiadomo, to teraz mnie naszło.
    Czy mnie pamięć nie myli, że Twoja druga połówka Narutard wraca za niedługi czas? :D Nie, żebym marudziła, ale wiadomo, że im więcej Was jest tym większą radochę mamy my, czytelnicy :D

    Pozdrawiam cieplutko i nie mogę się doczekać kolejnego doujinshi!,
    6romeo9 (ze mnie jest straszny leń i nie chciało mi się zmieniać loginów choć to sekunda roboty, uch)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie.
      Duchem jestem już z Wami, w praktyce przekłada się to jeszcze na 'niedługo, już niebawem' :)
      Jestem w trakcie tłumaczenia kilku pozycji jednocześnie, także jak już zacznę wrzucać, to pewnie hurtem. Liczę na to, że w ten weekend coś się pojawi (:

      Usuń
  9. Jak chcę pobrać to wyświetla mi się,żeby wpisać hasło -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I będzie się to wyświetlać przy większości na tej stronie, każde doujinshi ma indywidualne hasło podane zaraz pod linkiem do pobrania...

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!