niedziela, 4 marca 2012

Na wstępie

Witamy serdecznie na blogu naszej grupy Slowmotion!

W pierwszej kolejności planujemy ustalić server, na który będziemy wrzucać polskie skanlacje doujinshi.
Następnie zrobienie niewielkiej reklamy bloga,
która z pewnością pomoże nam dotrzeć do jak największej liczby odbiorców.
Prosimy o oddanie swoich głosów w ankiecie po prawej stronie bloga. 
Ułatwi nam to selekcję najbardziej pożądanych przez Was tłumaczeń doujinshi danego paringu ;)
Wszelkie propozycje zgłaszajcie w komentarzach pod postem.

Pozdrawiamy, 
[Slowmotion]

4 komentarze:

  1. Hej! Zauważyłam, że macie tylko yaoi doujinshi, przeważnie SasuNaru, czy ItaSasu... A moje pytanie brzmi: Czy tłumaczycie też takie doujinshi jak SasuSaku, czy NaruHina?
    Byłabym wdzięczna za jak najszybszą odpowiedź, jeżeli możecie -> moje gg, 18548970 lub mój blog, http://sasusaku-by-angie.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Angie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy :) blog powstal z mysla o yaoi i shounen-ai, to, ze publikujemy takze inne gatunki to czysta formalnosc. Obie nie tolerujemy zwiazkow hetero w Naruto, ale mamy pomimo to w planach troche tego. Ja obiecuje ze swojej strony ze dwie pozycje SasuSaku. Jezeli masz dostep do tytulow Dj z interesujacymi Cie pairingami to podaj nam najlepiej tytuly, albo chociaz autorow, to poszukamy, bo tak, jak mowie, mamy w swoim archiwum przewaznie samo yaoi i tylko takie szukamy na biezaco xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, rozumiem i dziękuję za odpowiedź, postaram się poszukać Dj z interesującymi dla mnie paringami, choć nie obiecuję tego. Nie za bardzo mam czas ostatnio ;/
      Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź i będę częściej zaglądać na wasz blog :)

      Usuń
  3. Hejka :) Moglibyście przetłumaczyć doujinshi hetero XD
    Just innocent joke - Lesya7
    Bardzo chciałabym to przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!