środa, 1 czerwca 2016

[3110445] Aruhi Kimi ha Boku wo (SasukexNaruto)


Sasuke powrócił do Konohy. Razem z Naruto dołączają do oddziału Anbu. Jednak w Sasuke nie pozostało już nic z dawnego przyjaciela. Jak wyglądają ich relacje? Czy jest szansa by uległy poprawie?
 

Aruhi Kimi ha Boku wo

Autor: 3110445
Pairing: SasuNaru
Gatunek: yaoi
Hasło: -


Witam wszystkich czytelników. 
Jestem nowym tłumaczem w grupie, występującym pod nickiem Kitsune. Dopiero zaczynam swoją przygodę z tłumaczeniami doujinshi. Aruhi Kimi ha Boku jest moim pierwszym, które tłumaczę dla grupy. Wcześniej jedynie czytałam niektóre z nich po angielsku w wolnym czasie. Mam nadzieję, że tłumaczenie dobrze mi wyszło, choć przyznam się, że miałam kłopot z tłumaczeniem niektórych fragmentów.

Miłego czytania! 

Kitsune






    T
C
B
E
DOWNLOAD 

download  

2 komentarze:

  1. Zawsze mam problem z tego typu doujinshi, gdzie uczucia Sasuke do Naruto bardziej przypominają obsesję niż miłość... ale uwielbiam tę kreskę, więc na wszystko inne jestem skłonna przymknąć oko ;) Serdeczne pozdrowienia dla całego zespołu, zwłaszcza dla nowego tłumacza! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kya!!!!!!!!!!!!!!! Moje ulubione doujinshi z SasuNaru!. Czytałam je tyle razy na myreadingmanga, że już zliczyć nie umiem. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!