czwartek, 19 maja 2016

[Piero] The Vampire Dreams #1+2 (Sasuke x Naruto)


Losy chłopca i wampira żyjącego pośród ludzi. 

The Vampire Dreams

Wampirze Sny
Autor: Piero
Pairing: SasuNaru
Gatunek: Slash
Hasło: -


Odświeżone tłumaczenie już kiedyś publikowanego doujinshi. Skany należą do innej grupy.

Stwierdziłam, że już dawno nie było żadnej publikacji Piero na stronie, stąd ta nieplanowana zmiana.
Publikacje nadal będą wychodzić, o czym napiszę w kolejnym poście jeszcze dzisiaj. Trochę wszystko się skomplikowało ostatnio, dlatego przewidziane są opóźnienia w tłumaczeniach.

Odsyłam do ściągania poniżej (klikać w chmurki!) i więcej informacji na temat tłumaczeń w następnym poście.

Pozdrawiam,

Sasutard





C
T
E
DOWNLOAD 1+2

download  download

10 komentarzy:

  1. Wielkie dzięki za nowe doujinshi! Miałam wprawdzie wrażenie, że zostałam rzucona w sam środek akcji, brakowało mi jakiegoś wprowadzenia. Czemu Sasuke mieszka w kościele i tyle ryzykuje? Dlaczego Naruto tam przychodzi i do tego tak późno? Ale po za tym bardzo mi się podobało. Kreska śliczna, historia smutna ale urocza a tłumaczenie jak zwykle świetne. Jeszcze raz dziękuję za Twoją pracę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potafie pobrac ani jedno ani drugiego
    Pisze ze blad systemu plikow ale inne sie pobieraja bez problemu czy idzie cos z tym zrobic ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Nadal masz ten problem? Ja próbowałam pobrać i nie było żadnego problemu.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesty dalej mam problem z pobraniem tego z tabketu ;(
    Czy dalo by moze rade zeby wrzucic to online do przeczytania ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Jeszcze jedno pytanie. Próbujesz przeczytać/ ściągnąć to korzystając z tableta? Bo to też może być przyczyną problemów (szczególnie jeśli nie masz zainstalowanego na nim programu do otwierania plików zip). Jeśli chodzi o wersję online jak na razie nie ma możliwości by taką zrobić. Osoba, która ma dostęp do stronki gdzie jest czytnik online na razie nie ma dostępu do komputera. W razie czego spróbuj ściągnąć plik na komputerze. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem.

      Usuń
  5. Tak używam tableta do tego ale inne wasze projekty pobieram bez problemu mam też program do rozpakowywania plików zip i nigdy nie miałam problemów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. W związku z tym, że jak na razie nie ma możliwości by wstawić plik by można było go przeczytać online widzę tylko jedno wyjście. Mogłabyś podać mi swojego maila? Przesłała bym na niego spakowane pliki.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłabym bardzo wdzięczna:D
    justi93-93@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!