środa, 2 marca 2016

[Signal] And We... 100% Chocolate Dear To You + ENGLISH Download


Akcja rozgrywa się pomiędzy wydarzeniami tomu drugiego a trzeciego. Czas walentynek to dla Naruto nielada wyzwanie. Naruto rozpacza, a jego druga połówka aż tonie w podarunkach.

And We... 100% Chocolate Dear To You

And We... #2.5
Autor: Signal
Pairing: NaruSasu
Gatunek: komedia/slash
Hasło: -


And We... ANTOLOGIA:
DOWNLOAD

  1. 1. And We...
  2. 2. And We... Sorekara Touchan hen 
  3. 2.5. And We... 100% Chocolate Dear To You
  4. 3. And We... Itoshi Kimi no Shinrokibou Hen (tłumaczenie i edycja wznowione)
PL
Kolejne tłumaczenie z poślizgiem, choć jest już coraz lepiej z moją punktualnością >_>
Miałam teraz 4 dni ciurkiem po 11 godzin, dlatego dopiero dzisiaj wykrzesałam resztki energii na publikację. Bety brak, bo czasowo mijałam się z Dess tłumacząć praktycznie po nocach xD
Część ostatnia zostanie opublikowana prawdopodobnie jeszcze przed moim wylotem na 3-tygodniowy urlop do Japonii (od 26 marca należy spodziewać się miesięcznej przerwy z mojej strony jeśli chodzi o publikacje, chyba, że Naru czymś Was zaskoczy - tak, mrugam do Ciebie!-).

Na jutro planuję trzecią już odsłonę Tsubaki oraz późnym popołudniem/wieczorem analizę także trzeciej części Suikazury ^^ (wspomnianej w poprzednim poście).

EN
A little bit too late but accurate. I'm still working on my punctuality lol.
I've been working pretty hard for the last 4 days doing basically 11 hours every day >_< wish I could find more time to do my own stuff. There might be several mistakes in both translations, however, they don't seem to be that tragically incorrect (without our beta Dess xD).
The last part of 'And We...' will get an update at the end of March before me flying off to Japan for a 3-week holiday (which means you cannot expect any publications from me for at least a month as I'm gonna be busy with scanning new doujinshi :p). You MIGHT get a surprise from Naru though, that is, if she finds the time to finish one of her projects.

Next on my list: the 3rd part of Tsubaki's anthology (3/6) which I'm gonna work on tomorrow afternoon, and also the 3rd part of well known Suikazura mentioned in the last update :>

Translation thanks to our lovely Fran! Do not re-post without her permission pls.




T1
T2
C
QC




downloadDDL PL
   downloadDDL EN  

8 komentarzy:

  1. Akurat sobie przeglądam Tumblr i zauważyłam post z okładką dokładnie tego doujina i jego małym fragmentem. Około 5 minut później, pomyślałam ,że sprawdzę co tam na naszej kochanej stronce ;3 Patrzę i oczom nie wierzę.. Taki miły zbieg okoliczności, że doujin, który mi się marzył od 5 minut, został mi podany na tacy i to jeszcze po polsku <33 To ja się zabieram za czytanie :) P.S. bardzo dziękuję, że przetłumaczyliście jedną z moich ulubionych serii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem prawdopodobne, że wpadłaś na tumblra naszej Fran :p doujinshi został wydany po nagielsku bodaj 2 dni temu, więc od razu postanowiłam go machnąć, bo nie jest za długi + spieszno mi do końca tej antologii xD
      Nie ma sprawy. Więcej doujinshi jeszcze w tym/przyszłym tygodniu!

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać kolejnego doujinshi, zwłaszcza, że ostatnio nabieram na nie co raz większej ochoty x3 Będę czekać i jak zawsze sprawdzać stronkę co-dzien-nieee ;D

      Usuń
  2. I nagle... nabrałam ochoty na coś słodkiego. Chociaż z pewnością nie na taką czekoladę, jaką wybrał Sasuke ;D
    Dziękuję za umilenie dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię znowu gościć na naszej stronie!
      I wzajemnie :>

      Usuń
  3. Romantyczność w wykonaniu Sasuke xD Normalnie mistrz XD Tylko tego by brakowało, by czekoladka była z jakimś nadzieniem, na które Naruto byłby uczulony xD
    Dziękuję za Waszą pracę i cierpliwie czekam na kolejną pozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy ponownie!
      Jedna z ciekawszych pozycji Signal :D Czekolada gorzka jak miłość tych obojga. Wzloty i upadki, jak w każdym związku. Ekhem xD

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!