poniedziałek, 17 marca 2014

[QLindo] Agreement (SasukexNaruto)


Naruto chce uczestniczyć w misji Sasuke, jednak Uchiha definitywnie odmawia. Uzumaki od tamtego dnia zmaga się ze swoimi czuciami do czarnowłosego.

Agreement

Porozumienie
Autor: QLindo
Pairing: NaruSasu
Gatunek: shounen-ai
Hasło: compactpl


Jednodniowe opóźnienie mam nadzieję Czytelnicy nam wybaczą :]

Od miesięcy to doujinshi próbujemy opublikować i wiele razy przechodziło przez korektę - w końcu wszyscy o nim zapomnieli i dopiero niedawno odkopaliśmy je w naszym archiwum.

Ze starszych pozycji zostały nam jeszcze ze dwie zaległe do opublikowania: Momoya i pewien unikat. Wkrótce ruszamy ze świeżymi doujinshi.




T2
C
B
E
DOWNLOAD 

download  

5 komentarzy:

  1. Fajneee. Miła odmiana po ostatnim dojunshi :).
    Uwielbiam zażenowanego i zawstydzonego Sasuke! A Kakashi potrafi rewelacyjnie doprowadzić go do takiego stanu. Stary, dobry sensei, który zna na wylot swoich uczniów.
    Ciekawi mnie jak potoczą się relacje między chłopakami. Jakie będą mieli mimy, co powiedzą, co nie powiedzą, czy znów się pocałują, i te pe, i te pe. Ajjj, nie lubię jak coś tak się kończy :/. Trzeba sobie dopowiadać końcówkę, heh. Ale nie zmieni to faktu, że pozycja dobra i do zostawienia na dysku :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam

    Chętnie bym przeczytała, jednak mam problem z wypakowaniem pliku :(

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ktokolwiek z Czytelnikow poza wyzej, Monika - ma podobny problem z wypakowaniem doujinshi?

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wszystko okej, chociaż szkoda, że nie ma online... Podobało mi się. Kakashi jest boski xD. Nikt tak jak on nie potrafi zawstydzać chłopaków jak on. I ten błysk mordu w oczach Saska :"D. Jedyne co mnie zasmuciło to końcówka. Jak to tak? Myślałam, że wszystko się wyjaśni i będzie ładny obrazkowy happy end, a tu guzik. No nic, mimo wszystko kreska niezła i przyjemna dla oka. Pozdrawiam i czekam na kolejne SasuNaru albo NaruSasu :>. Mam nadzieję, że pojawią się szybciej niż ostatnie, bo strasznie nas zaniedbywaliście :<.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny doujinshi, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!